Tuesday 28 July 2009

Englas Showroom

Bilden hämtad på google

Bloggresan fortsätter och nu med Engla som skriver så här om sig själv:

Välkommen till mitt Showroom där jag skriver om mode och vardagslyx, visar mina outfits och bilder på inredning, kläder och allting som jag tycker om och inspireras av.

Gift med min stora kärlek R, vi har en dotter, Jolie, som föddes i augusti 2007 och bor i vårt drömhus som renoveras för fullt för att matcha vårt tycke och smak. Bor med oss gör våra älskade katter Gucci och Armani.

Jag arbetar med mode och som CNC-operatör, helt skilda världar och jag älskar den kontrasten...


Ja vad ska jag säga, hon ligger högt uppe på alla listor ute på nätet och har man inte besökt hennes blogg så har man inte besökt de riktigt stora. En trevlig blogg för alla Mode-tokiga.

4 breadsticks

3 comments:

  1. Jag har faktiskt inte varit inne på hennes blogg tidigare men tar mig en kik nu :)

    ReplyDelete